Post by isunbinuckco on Feb 15, 2022 17:12:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändliga kristaller hacka ▞▞▞
▞▞▞ Minion Rush: Running Game 2022 version ▞▞▞
Bubble Shooter Boshqalar ukkd
Jag älskar det här spelet Jag saknar jelly lab men det är fortfarande ett bra spel jag spelade det sedan jelly lab uppdateringen om du inte har spelat det snälla spela det det är det bästa spelet någonsin!!!!!! och gameloft kan du ta tillbaka gelélabbet och minionloppen och evenemangen? om inte är det ok
Det här är mitt barndomsspel. Jag skulle spela det och samla alla möjliga bananer. Men vad hände nu? Var kom uppdragen ifrån och varför? Det är irriterande, ärligt talat...
Ni gjorde spelet för komplicerat. Vad hände med att bara springa? Varför ni alla måste lägga till den här uppdragsgrejen, det är så onödigt. Uppdragen är så korta och det är tråkigt att gå igenom dem.
Grymt roligt spel körde det i dagar men sen tre Facebook uppdrag att man ska köra med vänner men om man inte har några vänner hur fan ska man göra då
Helt bra att fördröja tiden med ☺
Det är ett bra barndomsspel. många popup-fönster på skriket första gången du spelar det.
Minecraft och Candy Crush toppar årets iOS-listor - Gamereactor
Minion Rush: Running Game নৈমিত্তিক tal
Upprörande, det här spelet fortsätter att ta längre tid än vanligt att ladda från startskärmen. När den har laddats, fryser spelet mitt i spelet, sedan antingen startas om eller helt stängs av. Efter att ha slagits på igen, beräknar den inga slutförda uppdrag. Det börjar bli frustrerande 😤
Fungerar på min xperia live.
Spel Apk Gratis ladda ner for Android - ApkMeet
Fick julavsnittet för ett par dagar sedan. Ända sedan den uppdaterades har det varit stora tekniska problem. Medan du kör pausar spelet bara. Ibland i inte idealiska områden som får dig att dö och måste spendera tokens för att fortsätta spela den löpningen så att du inte förlorar någonting. Det glättar när jag springer mycket på sistone. Har inte fått priser för att titta på videor. Jag var tvungen att uppdatera nyss om jag kunde spela och problemen är VÄRRE NU. Karaktären rör sig inte korrekt. Kan inte få handskar med feber i svängar.
ladda ner Subway Surfers APK senaste version 2.28.1 ... Minion Rush: infinite run game ... Subway Ride: 3D Subway Surf Run Dash Surfers Game.
Jag gillade det gamla formatet bättre när du efter att ha slutfört ett uppdrag faktiskt skaffade riktiga saker. Jag tycker fortfarande om att spela spelet men saknar min dubbla bananer, ostoppbar minionboll. Sådana saker.
Jag minns för många år sedan att jag spelade det här spelet mycket och hade mycket roligt med det här spelet. Den här nya uppdateringen förstör dock det klassiska spelet jag brukade känna till. Du kan inte manuellt välja din egen karta, du måste vänta efter fem körningar, och uppdragsläget är irriterande. Jag gillar uppdragen, men inte när det tar dig ur en löprunda.
De förstörde det. Spelet brukade vara en oändlig löpare direkt. Du skulle ladda ner spelet och börja spela den ändlösa löparen direkt. Du vet vad spelet annonserar sig som, men det är det inte längre. Det är kort, skit, kontrollerna har en liten fördröjning vilket är hemskt för den här typen av spel, och överlag är det bara inte lika roligt längre eftersom de tog bort den oändliga delen av det. Du slutför nu korta uppdrag medan karaktärer avbryter varannan sekund.
Det är ett spel.
Ser kul ut, men jag spelar hellre dessa löparspel genom att luta min telefon istället för att svepa, vilket det här inte har något alternativ för. Nej tack.
Kan ladda ner appen men står hela tiden att jag inte har någon internetanslutning? Har wifi och movildata igång men funkar ändå inte så ni får de sämst betyg jag någonsin gett vilket är 1⭐
Är ett jätte roligt spel, och såg fram emot halloween banan men det går inte att öppna efter jag uppdaterade... FIXA!
Det här spelet brukade vara fantastiskt. Den senaste uppgraderingen förstörde spelet. Grafiken är platt och användargränssnittet är förvirrande. De har tagit bort alla kostymer och uppgraderingar som jag har tjänat och köpt. Jag hade över 7 miljoner bananer och nu har jag 7 tusen! Mina gratis-återupplivande kostymer är borta, min gyllene sköld är borta, alla mina hundratals uppgraderingar är borta! Jag har ägnat flera år åt att bygga upp mina förråd av kostymer, uppgraderingar och power-ups! Jag brukade vara beroende av det; Jag antar att den här nya versionen är min rehab. OINSTALLERAD
Men öaggar på min telefån
Bra tidsfördriv.
Jag försökte det igen och jag skulle stanna det förändras mycket och jag menar att det blev bättre men även om jag bara vill spela en oändlig löprunda så gör det inte det eftersom det säger åt dig att få bananer det här spelet måste ta tillbaka vad det brukade det är flera år sedan nu, det är för som barn som är 5
Anledningen till att jag inte betygsätter det här spelet 4 är 5-stjärnigt är för att jag gillar det tidigare när det finns olika områden och inte slumpmässigt valt kartan
perfekt för vuxna eller barn, mario typer spel enligt min mening, det påminner mig om ett gammalt Nintendo-spel men med MYCKET bättre grafik,!!!!!!!!
Så roligt men det är ganska jobbigt att man måste vänta ibland på att få spela😙😇
Hur söta som helst men när man skall kana så slutar de funka för mig, går inte att styra annars roligt spel!
Det här spelet brukade vara roligt, oändligt löpare med roligt innehåll, nu har det förvandlats till ett väldigt begränsat och tråkigt spel som nu använder UTMANINGAR?? Ända sedan jelly lab-uppdateringen blev det här spelet dåligt, nu är det bara tråkigt. Snälla, ta tillbaka den ursprungliga Minion Rush, de gamla versionerna från 2014 är mycket bättre än så här. Och annonser... bara varför? Hur kan du förstöra det som brukade vara ett så bra spel?
Luke spelet, men halva tiden fungerar inte kostymförmågor för vad de är avsedda för. För e amole kommer Cro-Minion inte att fungera för vad den är avsedd för.
Känns som att tillverkaren bara är ute efter pengar. Köp den här skiten för massor av pengar så blir dina minions lite fränare. Eller egentligen inte...
Albin f
Family - Game Rankings - lyricsodus
Minion Rush: Running Game নৈমিত্তিক tal
det är ett riktigt roligt spel men jag tycker att det är lite för svårt att ta sig till nästa nivå även om du är bra på det kan du inte klara utan ett visst antal och allt du vill göra är att ta dig till nästa nivå men du kan inte. Men förutom att det är riktigt roligt att spela och att du kan välja bland riktigt söta minions. Men på vissa av dem är det inte vettigt med kläderna eftersom jag aldrig sett dem i filmen så vadå?? Det är ingen mening med det, särskilt kakan som levererar flickan som är ond, jag förstår det bara inte?
Det här spelet är roligt och beroendeframkallande, den ENDA spelappen jag aldrig har avinstallerat! Jag älskar grafiken, så färgstark och HD-kvalitet! Det här är det överlägset roligaste spelet jag någonsin spelat, och kommer att fortsätta! Jag är glad att du fortsätter att spela upp nya och intressanta scenarier, vilket gör det väldigt roligt! Det finns ett klagomål, jag hatar när det säger mig att videon avbröts, och jag SÅG hela videon hela vägen igenom, så att du inte ger mig mitt extra liv, poäng etc.
Går inte att ladda ner det
Jag brukade ha den gamla versionen och gillade den så mycket bättre. Jag är ganska säker på att grafiken för själva körningen ändrades och att fler saker nu dyker upp och det är förvirrande och överallt.
Brukade vara en oändlig löpare men det är inte längre kul. Jag spelade för många år sedan och kom tillbaka nyligen, men blev besviken på det. Den oändliga löpningen jag såg fram emot hade tagits bort. Att läsa de andra recensionerna måste läggas till ett freeplay annars är det inte värt det.
Mycket under hålls am